KŁOPOTLIWI GOŚCIE

Odsłony: 349

W Hotelu, pomimo uprzednich zapewnień i podpisania umowy, w której właściciele potwierdzają akceptację Regulaminu, zdarzają się kłopotliwe zwierzęta, szczególnie psy. Ich zachowanie, pomimo zapewnień właścicieli, że to “najspokojniejsze” i “najłagodniejsze zwierzęta na świecie”, okazuje się bardzo problematyczne, np.: nieustanne ujadanie w dzień i w nocy, niszczenie kojców i bud, agresja w stosunku do personelu Hotelu oraz innych zwierzą itd. Potem właściciele nie chcą pokryć szkód spowodowanych przez ich pupili. Mało tego, zgłaszają różne pretensje i roszczenia, nie mówiąc o mało eleganckim czy honorowym zachowaniu się przy odbiorze pupila, a ponadto upubliczniają negatywne opinie na temat Hotelu. Ostrzegam zatem inne hotele dla zwierząt nie tyle przed tymi kłopotliwymi zwierzętami, co raczej przed ich nieodpowiedzialnymi właścicielami.

Przykład nr 1

Pies imieniem: Bilbo

Rasa: golden retriever

Właściciel: Aleksandra G. z Radomia

Pobyt: od 18 VII do 2 VIII 2021 r.

Problem: Właścicielka zostawiła metalową niewielką klatkę, z poleceniem trzymania w niej pupila przez cały okres pobytu, twierdząc, że jest on do tego przyzwyczajony, gdyż tak przetrzymuje go w domu. Rzekomo taki sposób traktowania psa zleciła behawiorystka. Uznałam to jednak za niehumanitarne, tym bardziej, że pies nie chciał do niej wejść. Dlatego nie zastosowałam się do powyższego zalecenia. Pies został umieszczony w przestronnym kojcu z ocieplaną budą, którą całkowicie zniszczył (m.in. wygryzł od środka ocieplenie – styropian i deski). Nie skutkowały żadne zabiegi behawioralne, a właściciele nie reagowali na moje telefony i sms-y. Całodobowe szczekanie przez cały okres jego pobytu zakłócało spokój, stąd konieczna była wizyta lekarza weterynarii w celu uspokojenia zwierzęcia.
Mąż właścicielki, odbierając psa, zrobił mi awanturę z powodu nie trzymania go w ciasnej klatce i z tej racji – wbrew Regulaminowi – nie zwrócił kosztów za zniszczenia spowodowane przez psa oraz za usługę lekarza weterynarii i leki.

Udokumentowanie:

 

Aktualizacja strony: 2 VIII 2021 r.