Odsłony: 174
Informacja o ochronie danych osobowych
,,RODO” – rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 a dnia 27 IV 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych, oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych – Dz. Urz. UE L 119 z 04 V 2016, str. 1).
Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 2016/679 z dnia 27 IV 2016 r. informuję że:
1. Administratorem danych osobowych jest firma „Prakseda” z siedzibą w Radomiu (26-600), ul. Zamenhofa 12, (NIP 796-105-96-99; REGON 670781300), reprezentowana przez Panią Małgorzatę Chmielewską. W zakresie działalności firmy „Prakseda” został otwarty Hotel dla psów i kotów.
2. Dane będą przetwarzane zgodnie z RODO, tj. Rozporządzeniem UE 2016/679.
3. Dane będą przetwarzane w zakresie koniecznym do:
– elektronicznej prezentacji oferty osobie korzystającej ze strony internetowej Hotelu, Świetlicy lub Przedszkola,
– wykonaniu umowy wykonania usługi przez Hotel
– ochrony prawnie uzasadnionych interesów Hotelu
– wypełniania obowiązków prawnych ciążących na Hotelu.
4. Dane Klientów, którzy korzystają z usług Hotelu będą zachowane do czasu wygaśnięcia wszelkich prawnych zobowiązań Hotelu z tytułu wykonania umowy Hotelu, w tym zobowiązań podatkowych w przypadku usługi dokumentowanej fakturą, i poprzez przedawnienie (ochrona prawnie uzasadnionych interesów Hotelu).
5. Niektóre dane osobowe Klientów mogą być przekazywane innym podmiotom (poczta, firmy kurierskie, biuro rachunkowe) wyłącznie w zakresie, w jakim jest to niezbędne do prawidłowego wykonania umowy usługi lub spełnienia przez Hotel wymogów wynikających z obowiązującego prawa.
6. Klient ma prawo do żądania od administratora dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, a także – jeżeli nie koliduje to z prawnie uzasadnionymi interesami administratora – do ich usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
7. Klient ma prawo do zgłoszenia sprzeciwu wobec przetwarzania jego danych osobowych w celu wykonania umowy, w celu prawnie uzasadnionych interesów Hotelu lub w celu wypełnienia obowiązku prawnego Hotelu. Sprzeciw, wyrażony na piśmie, musi być umotywowany szczególną sytuacją Klienta.
8. Hotel zobowiązany jest niezwłocznie odpowiedzieć pisemnie na sprzeciw.
9. W sprawach dotyczących danych osobowych Klient ma prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Aktualizacja strony: 12 V 2020 r.